Waarom pakketbezorging niet mag ontbreken in uw hospitality aanpak

Waarom pakketbezorging niet mag ontbreken in uw hospitality aanpak

12 juni 2024

In de wereld van vastgoedbeheer groeit het aantal hospitality-concepten. Complexeigenaren en beheerders investeren in voorzieningen zoals centrale services en recepties, wasgelegenheden, fitnessruimtes, bioscopen en meeting- en werkruimtes. Het doel is om een woonomgeving te creëren die niet alleen functioneel is, maar ook comfort en gemak biedt aan de bewoners. Hierbij wordt nadrukkelijk een setting gecreëerd waarin samen wordt geleefd en bewoners worden ontzorgd met een hoog niveau van gastheerschap. Alles draait om het creëren van een aangename en hoogwaardige woonervaring,

Met deze benadering kunnen vastgoedbeheerders een aanzienlijke verbetering realiseren in de dagelijkse ervaring van hun bewoners. Dat is niet alleen goed voor de tevredenheid van bewoners, maar ook voor de aantrekkelijkheid en waarde van het vastgoed.

De groei van online winkelen en het probleem van pakketbezorging

Met de explosieve groei van online winkelen is het aantal pakketjes dat dagelijks bij wooncomplexen wordt afgeleverd enorm toegenomen. Voor veel bewoners is dit echter een bron van irritatie en ongemak. Pakketjes die kwijt raken, bij buren worden afgeleverd, of moeten worden opgehaald bij verre afhaalpunten zijn enkele voorbeelden van de problemen die kunnen ontstaan.

Voor vastgoedbeheerders lijkt pakketbezorging misschien een ondergeschikt detail, echter kan het voor de bewoners een groot verschil maken. Huurders zijn niet alleen op zoek naar vierkante meters met een dak erop, maar ook naar kwalitatief woongenot. En dat zit niet alleen in de stenen, maar in het gehele pakket. Ongeorganiseerde pakketbezorging leidt tot frustratie, tijdsverlies en geeft een gevoel van onveiligheid. Het heeft dus een directe invloed op de algehele tevredenheid en het woongenot van bewoners.

Onze oplossing: de CiPiObox pakketautomaat

Steeds meer beheerders zijn zich gelukkig bewust aan het worden van dit probleem. CiPiO biedt een innovatieve oplossing die naadloos aansluit bij het hospitality-concept: onze geautomatiseerde CiPiObox pakketautomaat. Enkele voordelen:

  • 24/7 Toegang: Bewoners kunnen hun pakketjes op elk gewenst moment ophalen, zonder thuis te hoeven zijn of afhankelijk te zijn van de aanwezigheid van personeel.
  • Veilig en Betrouwbaar: Pakketjes worden veilig opgeslagen in duurzame, stalen lockers, waardoor het risico op diefstal of verlies wordt geminimaliseerd.
  • Gebruiksvriendelijke Technologie: Bewoners ontvangen een melding wanneer hun pakketje is afgeleverd en kunnen het eenvoudig ophalen met een unieke code.

Verhoog eenvoudig het woongenot

Het is duidelijk dat CiPiO pakketbezorging als integraal onderdeel ziet van hospitality-concepten binnen vastgoedbeheer. Vastgoedbeheerders die investeren in onze pakketautomaat, tonen niet alleen hun toewijding aan het welzijn van hun bewoners, maar onderscheiden zich ook als vooruitstrevende en zorgzame beheerders. Als beheerder kun je bovendien samenwerken met andere, externe partijen om een breed scala aan diensten aan te bieden op de automaat, waardoor bewoners zich nog meer ontzorgd voelen en het woongenot enorm zal stijgen.

Nieuwsgierig of onze pakkettenservice past in jullie hospitality concept? Vraag gerust vrijblijvend advies bij ons aan!

Terug